Пятница, 29.03.2024
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 3 4 5 6 »
Показано 31-45 из 82 сообщений
52. Vlado   (19.01.2003 15:31)
0  
Zdravim!
Perfektna stranka! Prosim vas, zhanam nejake obrazky, nacrty, roznych slovanskych sperkov, run, zbrani a podobnych artefaktov. Ak by ste mi niekto mohol pomoct, napr. ze by ste mi daco poslali, alebo aspon poradili kde to mam hladat bol by som vam velmi vdacny.
Vladimir: hej! Nielen na vychode ano! Som vychodniar, som na to nesmierne hrdy a vy na zapade nie ste o nic lepsi! (ba skor horsi!!!)

51.   (18.01.2003 16:49)
0  
pardon "v minulosti"

50. Vladimir   (18.01.2003 16:48)
0  
Svatopluk: uz ma to prestava bavit clovek nieco povie a ty si stoho spravis aj tak to svoje. Ked som povedal, ze nemam zaujem ziskavat zaplavy veriacich nemyslel som tym ze sa uzatvaram, vskutku uboha a nespravna dedukcia z extremu do extremu. Po druhe ja proti nikomu nebrojim krestansky boh ma nezaujima je to neexistentna a fiktivna postava, uz sa o nej nemienim viacej bavit. Taktiez sa za nic nehambim zase si si nieco vymyslel. Svoje presvedcenie na verenosti vyjadrujem, ale nikoho nepresviedcam ani nenutim kto chce sa s mojimi nazormi stotozni kto nechce necham ho tak.
Ked sa utak ohanas bibliou spomyna len zakazane ovocie ziaden konkretny plod a to ze dali ludia nazov rajcinam od slova paradiso-raj tak to je len vdaka ich fantazii.
Zijes upne mimo reality tie tebou spomenute udajne vlasnosti Slovakov ako si nezodpovedaju realite Slovakov ani teraz ani v sucasnosti. Skor mam pocit, ze na vychodnarskej diskoteke dostanes tak skor noz do chrbta ako pohostenie.

49. Stefan   (18.01.2003 12:21)
0  
A Svatopluk, cosi z tvojich napadov pouzijem.
Zda sa mi to dobre.Daj mi na seba kontakt.A poprosil by som bratov, aby mi dali na seba kontakt tiez.
Ak budu taki dobri.

Dakujem, bratia!

Slava Perunu!!!

48. Stefan   (18.01.2003 12:16)
0  
No, Svatopluk,hoci parkrat som tu cital od teba veci, ktore som rozoberal asi dve noci po sebe,a ajtak som dospel k nazoru ze sa trosku vychylujes z drahy (ale kazdy mame svoju cestu, ktorou ideme k rovnakemu cielu, takze to je samozrjme v poriadku) mas v dacom pravdu.Vlastne, vies co si? Si jedno koliesko vo velkom stroji.Stroji slovanskeho prebudenia.Rovnako ako vsetci bratia ktori sem prispievaju.Vsetci ste nenahraditelni a vsetci mate pravdu.Viete ako sa Perun tesi, ked vie, ze sa takto navzajom poznavame, vymiename si nazory a zblizujeme sa? Ved on musi plakat stastim, ak uz vstal z toho spanku, ktorym spia nasi bohovia.Jedna dobra rada: Slovania a Slovaci a proste vsetci pravej krvi co sme , mame tendenciu sutazivosti.Z toho vyplyva to co sa dialo.
Tie nesvary medzi nami slovanmi.Ten hnev medzi bratmi, ktory bol, je obycajna sutazivost.Vidiet to aj tu.Jeden povie to, druhy ono, a uz je z toho burliva diskusia.Ale- sme ako male maciatka.Cloveku sa zda, ze sa hryzu a biju pazurmi,ale oni sa hraju.Navonok sa zda ze zubky a pazury idu hlboko cez kozustek,ale oni idu len na povrch.Len posial, pokial citia, ze hra im neublizi.Sme po inom priklade, ako samobrusiace noznice.jedna cepel sa trie o druhu a clovek by si myslel, ze sa vytupia, ked su tak blizko seba a tru sa, ale su robene aby sa nevytupili.
Vsetko zle, co vznika medzi slovanmi, vsetka bolest a utrpenie ktoru si sposobia je len posilou pre tych, ktori trpia.Vedia do buducna.Vedia ze dvakrat taku chybu neurobia.A nakoniec sa ajtak vzdy slovan so slovanom udobri.
A este jedna vec: Vsetkym:
Svatopluk ma pravdu.
V kazdom druhom riadku.
V kazdom prvom je totiz cosi z krestanstva a to je pravda neslovanska.
Teda Svatopluk: Viem, ze krestanstvo nas ovplyvnilo velmi a ublizilo nam na tisic rokov, rovnako ako madari a ich teroristicka krutovlada.Ale chceme sa vyliecit a znova si zastat na nohy.A k tomu nam dopomoze nase hodnotove zriadenie, slovanska viera a laska a jednota.
Ale - krestanstvo je teleshopping.Pekne pozlatko v telke, ale ked ti pride tovar, radsej by si ho vratil.No, ale tam ti poslu prachy aspon naspet, ale -z krestanstva je veeelmi tazka cesta naspet.
Teda, vsetci ste velmi efektivni a velmi dobri, moji bratia.Vsetci mate pravdu.A ked sa zacnete hadat, zlozte vsetku pravdu do kopy.Ked to bude cierne, a druhy povie ze je to biele, tak obaja povedzte ze je to sachovnica a zrazu zbadate ze ani jeden nema pravdu.A nakoniec sa obaja zhodnete, ze pravda o farbe je uplne ina, pretoze len ta pravda, ktoru hladame spolocne, je vzdy jednoznacna.

Slava Perunu!!!
Slava Rodu!!!
Slvava Vlasti!!!

Navzdy Sloboda!!!

47. svatopluk V.   (17.01.2003 22:51)
0  
Vladimir, citujem Ta:
„Mojim cielom nie je ziskat zaplavu veriacich. To nech urobia ini. Ja len chcem ... viznavat svoju vieru, vieru mojich predkov. Tu ide o vztah medzi ludmi a nadprirodzenymi silami a nie vstah medzi ludmi a ludmi!“

Pripomina mi to vyrok:“Neukazuj sa pred ludmi. Zavri sa do svojej komorky a tam sa klanaj svojmu Bohu.“
Ale tento vyrok je od Jozinka z Nazaretu zvaneho Kristus, proti ktoremu Ty brojis. A pritom sa spravas ako jeho apostol. A ci sa hanbis na verejnosti vyznat, ze komunikujes s bohmi nasich predkov? Pokial im to vsak nevysvetlis terminmi, ktore mali vstepovane po starocia, ako chces, aby Ta pochopili? Skus im napriklad vysvetlit, ze rajske jablka boli vlastne paradajky a nie jonatanky a uz vobec nie Adamove gule ci Evine prsniky.

46. svatopluk V.   (17.01.2003 21:14)
0  
Stefan, napis toto:
Technicky a vyrobny potencial uz nebude prinasat vacsi uzitok, kym nebude spojeny s moralnym prvkom vo vztahu zamestnavatel - zamestnanec. Bude to len nezmyselnost stupnovania produkcie: nie vyrabat pre potrebu, ale spotrebovavat, aby sa mohlo vyrabat.(Preto treba tolko vela reklamy). Osud ocakava, ze zo Slovenska vyjde myslienka na vychodisko z celosvetovej krizy. Preco? Lebo Slovaci su ludia:
- uctivi, dobrotivi, milosrdni
- k hostom privetivi, vludni, stedri
- bez pychy, bez false, bez farizejskej spravodlivosti
- bez pochlebovania a ohovarania v reci
Pocas krutych vojen boli Slovaci najvzajomnejsi (panslavizmus), najspojeneckejsi (Nemecko, Rusko), najviac setrili zivot a slobodu aj mensich a slabsich. Preto maju najvacsiu sancu stat sa opravnenym majitelom svetom hybajucej idey, ktorej zatial mysticky nazov je: Slnecne duchovne slovenstvo. (Len si pripomenme niekolko krat opakovany odkaz papeza mladezi Slovenska v Nitre: My sa slnka nebojime. Slnko je svetlo, svetlo je pravda a my sa pravdy nebojime. Pravda zvitazi.)
Zahranicni experti pri navstevach Slovenska zistuju, ze niet slovenskeho nacionalizmu, je len slovensky mravny charakter, vyjadreny heslom: Za rovnost bohov, za slobodu narodov, za bratstvo statov. (Sloboda, rovnost, bratstvo bolo heslom vsetkych narodnych hnuti, Hlinka nase narodne citenie vyjadril heslom: Za boha, za narod, za stat).
V dnesnej dobe si musia Slovaci začat vedome plnit svoju duchovnu ulohu a vyuzivat sily, ktorymi boli obdareni. Musia odlozit pohodlnost, pasivitu a apatiu.
Slovenskej mladezi
Dnes uz skoro kazdy mlady clovek ovlada nejaky zapadoeuropsky jazyk, avsak zapadoeuropania slovanskym jazykom nerozumeju. Tuto prestiz musime vyuzit.
Ulohou Slovakov je formovat veci v ich duchovnych zarodkoch a nie lopotit sa s ich hmotnymi nasledkami. Neopicme sa po Americanoch a Nemcoch. Odstrcme ich pakulturu. Vstepujme im, "demokratom", svoje idey a oni nech sa postaraju o materialne statky. Slovaci sa musia duchovne prebudit a duchovne prebudeny je ten, kto zije podla svojho svedomia (nie podla euroatlantickych struktur).
Slovaci maju tu ulohu, ze technokratickej a industrialnej spolocnosti vpecatia duchovne cnosti, aby nebola hanba zit a podnikat poctivo, humanne, slobodne, bez strachu. Aby neplatilo: Za dobrotu na zobrotu, Aj podnikatel je clovek, len o tom nevie.

45. Antek   (17.01.2003 16:01)
0  
Vladimir: Tak mi to prosim ta vysvetli.

Nedavno som videl v matici slovenskej nejaku publikaciu " Weni ". Bolo tam aj nieco o slovamskych prvkoch v Cine. Neviete ci sa to oplati kupit?

Diky

44. Stefan   (15.01.2003 21:29)
0  
Ahoj, bratia.
Ziskal som moznost prispievat do novin nasho mesta (Velky Krtis) a teda mozem ukazat viac spiacim slovanom, co a ako to vlastne je.
Prosim poradte, co by sa hodilo do clankov.
Dakujem.
(teda, ako by som mal uputat na tuto temu citatelov.

Slava Perunu!

Na cas nastava!

43. Vladimir   (14.01.2003 00:47)
0  
Svatopluk:
-moji cielom nie je ziskat zaplavu veriacich. To u robia iny, kde sa schadza pomaly stovka ludi no len malo z nich vie o co ide. Ja len chcem zit tak ako sa mi chce a viznavat svoju vieru vieru mojich predkov.
-taktiez sa nechcem vratit do minulosti. Mam 23 rokov takze to by som mal polku zivota za sebou, trapila by ma reuma a chronicky zapal nosnych dutin a mal by som tretinu zubov po tom vskutku netuzim. Ja ale chcem z minulosti dostat do sucasnosti nabozenstvo co mozne je a nemusim vyktradat neslovanske nabozenstva a obliekat im grotesknu masku pseudoslovanstva. Vidim, ze niesi vobec, ale vobec v obraze ked si myslis, ze sa da z arceologie zrekonstruovat nieco ako nabozenstvo poprve to nieje naplnou archeologie a aj ked sa niekedy vyuzije je na koci tych humanitnych vied, ktore sa pri rekonstrukcii nabozenstiev uspesne vyuzivaju.
-O moralke su len ucelove nepovodne nabozenstva ako Krestanstvo, Judaizmus, Islam, Buhizmus, Taoizmmus, Konfucionizmus, Mazdaizmus a pod. etnicke polyteisticke nabozenstva nikde a nikdy nestavali ani nestavaju zaklady na moralke. Tu ide o vztah medzi ludmi a nadprirodzenymi silami a nie vstahm medzi ludmi a ludmi, nato maju ludia spolocnost a jej mechanizmi.

42. Stefan   (13.01.2003 23:51)
0  
Hm, ma pravdu.Pisat slava Vlasti, Perunu,Rodu, sice su to slova podstatou mne najsvetejsie a najmilovanejsie, ale...
Zakricat si ich spolu viac-hlasne s ludmi ktori to citia rovnako by bol moj splneny sen.Ale vazne.Je pekne ze si tu dopisujeme a som rad aspon za to.
Ale kto, kto z tych ktori chodia denne po ulici co ich vidavame, tie tvare, ti ludia, kto to citi rovnako? Jeden zo sto stretnutych? Jeden z tisic videnych? Alebo slovanske devy.Existuju vobec? Existuje dievca ktore miluje svoju slovansku podstatu a to ju predurcuje byt dokonalou? Kde su? Mame mnoho premnoho krasnych dievcat a dobrych bezpochyby, ale stracame ich...
Ak by som si mal budovat s nejakym dievcatom vztah, len so Slovanku.Ktora drzi na staru vieru.Ktora pozna nase stare obrady, ktora mi vie posepkat par starych slovanskych sladkych slov ked by sme boli sami v davnom lese nasich predkov.Ste chlapi, mate srdcia plne slovanskej odvahy a lasky k nasim devam.Co s tym spravime? Uz to takto dalej nejde.Musime cosi urobit.Navrhujte...Vsetko sa zide.
A este cosi.Ten svatoplukov ci koho prispevok mal teraz naposledy cosi do seba.Hovorit nestaci.Krestania sa modlia slovami a spovedaju recou.my to citime v dusiach.Bohovia sa budia.Sekunda po sekunde je to blizsie a blizsie.Zacnime konat.Viditelne.Ze sa radime vymiename si informacie, je super,a uzitocne bazpochyby.Ale my chceme co? 1.Chceme spet nasu identitu.
2.Nase vlastne pravo na existenciu ako to, co si sami urcime ze sme.
3.Vzdelat nasu mladez na uctu k vlasti, rodu, slovanskym hodnotam a laske k bohom a ich celej podstate.
4.Chceme pravdu o svojich dejinach.
5.Nechceme takych politikov, co slovensko beru ako tovar na odovzdanie zapadu,aby sa im oni ako osoby zapacili.Zapad na nich KASLE!!!
6.nechceme SMK - aby jej clenovia sedeli pod slovenskym statnam znakom a rozhodovali, kto bude obrabat slovensku podu.
7.Nechceme infestovane juzne slovensko.
8.Nechceme krutovladu Europskej unie.
9.Nechceme fasisticko-globalizacny teror pana boha Georga Busha Idiota a jeho teroristicku organizaciu NATO

Ak budu tieto body splnene, mozeme sa pustit do obnovy nasej viery, hodnot, a nasej pravdy.
Slovanskeho dobra a svetla.Lasky a pokoja.
a konecne si doma urobit poriadok a zit stastne az kym nepomrieme.
Mozno Padneme pocas procesu napravy zniceneho statu a roztrhanosti slovanov, ale...
to je najkrasia vec pre aku by som padnut mohol.

Slava Vlasti!
Slava Rodu!
Slava Perunu!

Zivot za ne...

41.   (13.01.2003 22:55)
0  
Ak chcete na svoju stranu ziskat cim dalej, tym viac priaznivcov, ci veriacich a ziskat prevahu nad zidokrestanmi, t.j. zmenit buducnost, je to ciel politicky.
Ak chcete cim viac Slovakov oboznamit o povodnych slovanskych bohoch a zvykoch a obohatit tym sucasnost, je to ciel folklorny.
Ak chcete skompletizovat archeologicke poznatky o povodnej viere, vratit sa o tisic rokov spat a ovplyvnit tym minulost, je to ciel zbytocny. (Je toto Vas ciel?). Chcete sa vratit k starym hodnotam t.j. cyrilike, ci hlaholike alebo ju zavrhneme len preto, lebo ju posvetil papez?
Ja tiez apelujem na staroslovanske moralne hodnoty, ved kazda viera je o moralke, etike a krase. Ak tie hodnoty nemaju posobit archaicky, musia byt pouzite na novodobej urovni, lebo nimi oslovujem sucasneho cloveka

Borimir nebud uzkoprsy a malicherny! Velke myslienky zacinaju v malom. Myslis si ze malicky zlcovy kamen nedokaze ovplyvnit cinnost celeho velkeho organizmu?

Prevolavat cez internet Slava Perunu!!! Slava Rodu!!! Slava Predkom!!! Slava Vlasti!!!! aj Stefan citi ako nedostatocne. Pyta sa ako mame bojovat, co su nase tromfy?
Sojuz Slavjan podal aspon odpocet cinnosti za minuly rok, a ake su Vase skutky? Svjatoslav ty kuda propal?

Prosim Vas o kontakt na A.Horaka.

40. Vladimir   (12.01.2003 14:03)
0  
Antek: zle prirovnanie. Nepochopil si suvislosti ani pseudopohanskych spolkov v nemecku pocas 3-rise urcenych na vybudenie narodneho povedomia za politickym ucelom, ani nabozenske obrodenie neopohanmi v sucasnosti.

39. Vladimir   (12.01.2003 13:57)
0  
Svatopluk: Tvoje nazory o Slovanoch sa nestretaju so skutocnostou v milulosti, sucasnostu a na moju velku radost sa nebudu ani v buducnosti. Ja a myslim si, ze aj tvorcovia tejto stranky nemame v zaujem vytvarat nejaky pomyselny, utopisticky, novy sposob zivota, ale vratit sa k tisicrociami osvacenym staroslovanskym hodnotam, ktore su v ostrom kontraste s krestanskymi.

A este Slovania nenarastli ako huby po dazdi!!!!

38. Antek   (12.01.2003 13:54)
0  
Neviem ci sa niekto zaujima aj trochu o germanov a keltov, ale predkovia Nemeckeho naroda zohrali hlavnu ulohu vo vojne mistockeho zla, vo vojne nazyvanej 2. sv. vojna. Pri zrode nacizmu stali novopohanske spolky a misticke skupiny, o ktorich sa nehovorilo v Norimbergskom procese. Skvele bolo opisane prepojenie tretej rise so skupinami Thule a Vrilu v publikacii J. Bergiera a L. Pauwelsa - Rano kuzelnikov. A prave vidim, ze nieco podobne sa prave teraz deje aj tu. Socialne problemi, utlacanie naroda a znik novopohanskej agendy. V jednom je vsak rozdiel. Slovan nie je German a zlo nie je dobro. Ak sa to podari, nova obroda ducha nie na principoch zla ale na principoch dobra, ludstvo bude zase o krok vpred.

Salute Ant.


Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz